ISO 9001-2015
PRACUJEMY
DLA KLIENTA
Polityka jakości
Właściciele firmy BIELDRUK Spółka Jawna ustanowili niniejszą politykę jakości, określając odpowiedzialność najwyższego kierownictwa za realizację wszystkich działań jakościowych w Spółce w wykonawstwie usług poligraficznych.
Polityka jakości wynika z długookresowej strategii rozwoju firmy BIELDRUK.
Każdy pracownik Spółki zna politykę jakości i stosuje jej zasady w codziennej praktyce usługowej i handlowej.
W dążeniu do utrzymania wysokiej pozycji na rynku, najważniejszym dla nas kryterium jest zadowolenie klienta korzystającego z usług poligraficznych Spółki.
Zaplanowany cel osiągamy poprzez:
- kształtowanie przekonań, że za jakość procesów i usług odpowiedzialny jest każdy pracownik
- rozpoznawanie, analizę i pełną realizację potrzeb i oczekiwań klientów – odbiorców usług poligraficznych
- identyfikowanie, planowanie i zarządzanie procesami oraz systematyczną ocenę efektywności i opłacalności procesów
- jasno zdefiniowane obowiązki i kompetencje pracowników
- korzystanie wyłącznie z materiałów i wyrobów sprawdzonych dostawców spełniających wysokie wymagania jakościowe oraz wymagania naszych klientów
- wdrażanie nowoczesnych technologii i rozwiązań innowacyjnych w projektowaniu i realizacji usług poligraficznych na poziomie jakościowym niedostępnym dla konkurencji
- tworzenie warunków sprzyjających podwyższeniu kwalifikacji personelu, w tym w zakresie jakości
- zapewnienie środków niezbędnych do realizacji polityki jakości
Gwarancją sukcesów Bieldruk Spółka Jawna jest System Zarządzania Jakością zgodny z normą PN-EN ISO 9001-2015 i stałe jego doskonalenie.